Întrebări frecvente

Ce ar trebui să fac dacă am primit un pachet deteriorat?
Te rugăm să ne scrii la suport@lovelo.ro cu numărul comenzii și atașează  fotografii cu produsul deteriorat. Fotografiile trebuie să arate clar produsul și defectele constatate. Nu este nevoie sa ne trimiteți produsul înapoi.

Când va ajunge comanda mea?
Cu siguranță cât mai curând posibil, de obicei în următoarele două zile lucrătoare. Este posibil să existe o ușoară întârziere în timpul sezonului aglomerat, cum ar fi de exemplu înainte de Crăciun.

Ce se întâmplă cu comanda mea?
Te rugăm să verifici dacă e-mailurile privind comanda ta nu au intrat în spam. Dacă nu găsești nimic nicăieri, trimite-ne un e-mail cu numărul tău de comandă și îți vom găsi comanda ta :)

Trebuie să-mi modific/anulez comanda.
Nicio problemă, te ajutăm noi :) contactează-ne pe e-mail menționând numărul și modificările dorite în comandă. 

Nu pot crea o comandă.
Te rugăm să verifici toate datele introduse. Problema poate fi o adresă sau un număr de telefon incorect. Dacă nu reușești în mod repetat să plasezi o comandă, te rugăm să ne contactezi.

Ce pot face dacă nu pot termina plata online?
Nu este nicio problemă. Trimite-ne numărul comenzii la suport@lovelo.ro și vom trimite comanda cu plată la livrare.

Vreau inscripția sau poza mea pe un produs, este posibil?
Ne pare rău, dar momentan nu putem produce articole cu texte personalizate.

Nu ai găsit un răspuns în Întrebări frecvente?
Contactează-ne