Termeni și condiții

1. Plata produselor
Comenzile efectuate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea. Plata comenzilor de pe site-ul lovelo.ro se poate efectua în avans sau la livrarea produselor. Lovelo își rezervă dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata produselor doar în avans. Plata în avans se poate realiza prin ordin de plată sau prin plata cu cardul. Livrarea va fi efectuată numai după primirea confirmării plății.

Plata în avans se consideră și plata cu ajutorul cărții de credit online. În acest caz Lovelo va solicita procesatorului de plăți electronice confirmarea securității și a validității tranzacției, și va efectua verificări suplimentare acolo unde este cazul, înainte de livrarea produselor, această verificare putând duce chiar la anularea comenzii respective din motive de securitate.

Plata la livrare
Plata la livrare este cea mai folosită metodă de plată. Comanda se achită la livrarea efectuată de către agentul serviciului de curierat rapid.

2. Dreptul de autor

Site-ul lovelo.ro, este proprietatea Olafis s.r.o., înregistrată în Brno, Jilkova 1985/151, 615 00, Republica Cehă, CZ08401080, C 113465/KSBR, în calitate de Administrator, numită în continuare Lovelo. Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Lovelo își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare.

Lovelo garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul lovelo.ro și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei noastre fără acordul prealabil scris al acesteia.

Întregul conținut al site-ului lovelo.ro: imagini, texte, grafice, elemente de grafică web, email-uri, scripturi, programe și alte date - este proprietatea Lovelo și a furnizorilor săi și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris al Lovelo a oricăror elemente enumerate mai sus, se pedepsește conform legislației în vigoare.

3. Produsele și serviciile & Politica de prețuri
Lovelo își rezervă dreptul de a-și selecta clienții. Produsele și serviciile sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului document și în limita stocului disponibil. Lovelo își rezervă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai află pe stoc sau nu se mai regăsește în oferta curentă.

Prețurile sunt actualizate periodic și nu includ costurile de livrare, în afara cazului în care se specifică altceva în mod expres pe site. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel stabilit de consultantul de vânzări Lovelo în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă sau în cazul comenzilor cu plata cu cardul de credit acest preț va fi cel publicat pe site la momentul achiziției.

Lovelo garantează buna funcționare a acestui site, calitatea informațiilor prezentate, corectitudinea descrierilor, actualizarea conținutului și a stocurilor, calitatea produselor de pe site. Imaginile publicate pe site sunt imaginile reale ale produselor comercializate, putând totuși exista foarte mici diferențe de culoare.

Conținutul Lovelo (texte, descrieri ale produselor, imagini, simboluri) este alcătuit colaborând și cu reprezentanții producătorilor. Din acest motiv, Lovelo nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile și specificațiile produselor afișate pe site-ul lovelo.ro, acestea fiind puse la dispoziția noastră de către reprezentanții fiecărei mărci, sau de către importatorii agreați de aceștia.

Compoziția esenței parfumului: Linalylacetate (CAS: 115-95-7), 1,3,4,6,7,8-Hexahdro-4,6,6,7,8,8-hexamethy cyclopenta(g)-2-benzopyran (CAS:1222-05-5), Linalool (CAS: 78-70-6), Dihydromyrcenol (CAS: 18479-58-8), 7-Acetyl-1,1,3,4,4,6-hexamethyltetrahydronaphthalene (CAS:1506-02-1), 1-(1,2,3,4,5,6,7,8-Octahydro-2,3,8,8-tetramethyl-2-naphthyl)ethan-1-one (CAS: 54464-57-2), d-Limonene (CAS: 5989-27-5), 2-ISOBUTYL-4-HYDROXY-4-METHYLTETRAHYDROPYRAN (CAS: 63500-71-0), Ionon-Beta (CAS: 14901-07-6), Phenyl ethyl alcohol (CAS: 60-12-8), 2-Methyl-3-(3,4-methylenedioxyphenyl)-propanal (CAS: 1205-17-0), Butylhydroxytoluen (CAS: 128-37-0), Citronellol (CAS: 106-22-9), 2-Methyl-3-(4-isopropylphenyl) propanal (CAS: 103-95-7), Coumarin (CAS: 91-64-5), Citral (CAS: 5392-40-5), Cyclogalbanat - Cyclogalbani (CAS:68901-15-5), Salicylate Cis-3-Hexenyle (CAS: 65405-77-8), Acetylcedrene (CAS: 32388-55-9), Geraniol (CAS: 106-24-1), Beta-pinene (CAS: 18172-67-3), Terpinene Gamma (CAS: 99-85-4).

4. Livrarea produselor
Livrarea produselor se va face oriunde în țară prin curier rapid. Lovelo își rezervă dreptul să efectueze confirmarea telefonică a comenzilor înainte de onorarea lor. Livrarea produselor se va face prin curier rapid. Livrarea se va face în condițiile prezentate în Livrare și plată.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va încerca să îl contacteze telefonic și va reîncerca livrarea a doua zi, după care, dacă nici una din soluții nu este viabilă, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul nostru, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Lovelo își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze unele livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive care nu țin de Lovelo și care includ: calamități naturale, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră.

5. Garanția produselor
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea 449/2003 și O.G. 21/1992. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalaj, împreună cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscală și certificatul de garanție în original. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate expeditorului fără a i se soluționa garanția.

Garanția oferită pentru produsele prezentate pe site diferă de la un produs la altul, în funcție de tipul produsului.

6. Condiții de returnare
În cazul în care clientul nu este mulțumit de produsele achiziționate, el poate denunța unilateral contractul (comanda online) fără penalități în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produselor. Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 30 zile calendaristice de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs. Pentru a returna unul sau mai multe produse trebuie să ne trimiteți un mail la suport@lovelo.ro în care să ne comunicați faptul că doriți să returnați comanda. În mail-ul trimis trebuie să notați numele și prenumele pe care ați făcut comanda, nr comenzii și un cont bancar în care să returnăm banii.

Clienții Lovelo pot returna produsele cumpărate în stare perfectă de funcționare, în termen de 30 zile calendaristice de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului potrivit articolului 14 alin.2 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 (sau pe cheltuiala Lovelo în cazul în care au fost erori din partea noastră). Lovelo va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 zile calendaristice de la data denunțării contractului.

Legea prevede de asemenea și următoarele detalii: "Consumatorul nu poate denunța unilateral contractele de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid". Cu alte cuvinte produsele din categoria Cadouri Personalizate nu se pot returna. "Clienți" sau "consumatori" sunt considerați orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

7. Găzduirea Lovelo.ro, link-uri externe, erori de funcționare
Site-ul lovelo.ro este găzduit de serverele unei terțe firme. Lovelo nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări ale scripturilor programate. Lovelo nu va putea fi făcută răspunzătoare pentru erorile apărute datorită folosirii anumitor browsere pentru accesarea site-ului lovelo.ro. Lovelo nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin link-uri de pe site-ul lovelo.ro. Pentru respectivele site-uri, răspunderea integrală o poartă proprietarii site-urilor în cauză.

8. Confidențialitate & Protecția datelor personale
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice Olafis s.r.o. are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Scopul colectării datelor este de va oferi servicii de vânzare a produselor noastre. Sunteți obligat(ă) să furnizați datele, acestea fiind necesare pentru a va contacta în calitatea dumneavoastră de potențial client sau client. Refuzul dvs. determină imposibilitatea noastră de a vă contacta. Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și sunt comunicate numai personalului Olafis s.r.o.. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la adresa de email suport@lovelo.ro. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției.

Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil pentru a remedia situația.

9. Dispoziții finale și conflicte

Operatorul magazinului nu verifică recenziile primite pentru produsele sale. 

Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile prezentate pe lovelo.ro și care nu este deja tratată de nici un articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator.

În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele părți. Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții de Utilizare a site-ului lovelo.ro, utilizatorul își asumă în totalitate consecințele ce decurg din folosirea în aceste condiții a site-ului.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Lovelo față de orice client este valoarea comenzii încasate de la client.